Monday 6 January 2014

Filled Under:

Pelik Lelaki Ini Hanya Minum Coca Cola Selama 40 tahun.


Mungkin minum sebotol Coca Cola setiap hari saja sudah memberi rasa tidak selesa di badan . Lalu bagaimana rasanya jadi Pero Ajtman ? Pasalnya , ia minum Coca Cola selama 40 tahun tanpa minum minuman lain . Pero mula minum soda untuk menggantikan hobinya mengambil alkohol .


 Meskipun  ibu Pero Ajtma yang sudah tidak ada menyuruhnya berhenti minum coca cola namun ia mengaku tak boleh berhenti minum soda .

 Bahkan datuk yang tinggal di desa Karanac , Croatia , itu merasa sudah tidak berminat alkohol kerana merasa minuman soda jauh lebih baik dari wine dan sebagainya . 

 Ibu saya tidak suka aku minum alkohol ketika aku masih muda kerana dia sangat alim , " kata Pero . " Dia membuatku berjanji untuk tidak minum - minum lagi dan Coca - Cola adalah satu - satunya minuman yang rasanya mirip wine .

Jadi aku mula meminumnya . " " Aku minum segelas di pagi hari , sebelum dan sesudah makan tengah hari , makan malam serta saat sebelum tidur , " katanya . " Aku tidak pernah minum lain .

 " Datuk berusia 75 tahun ini sebenarnya sudah diingatkan doktor untuk berhenti demi kesihatannya . Namun ia tak menggubrisnya kerana tidak merasa ada masalah kesihatan . " Soda adalah Canduku sekarang dan aku akan meminumnya hingga mati nanti , " ucap Pero .


..




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers