Saturday 18 January 2014

Filled Under:

Wanita Pemuja Setan Kongsi Foto Pesakit Dalam Keadaan Tenat di Facebook.


Di Bandar Mongelsberg , seorang jururawat yang mengaku sebagai pemuja setan , melakukan aksi yang tidak wajar dilakukan sebagai jururawat hospital . Wanita yang berusia 37 tahun ini bernama Blaze Binder . Ia sengaja menyebarkan foto - foto pesakit yang sedang dalam keadaan tenat di akaun facebooknya hanya untuk mencari kontroversi . 


Tindakan jururawat ini dianggap  sebagai tindakan yang tidak sopan dan tidak menghormati pesakit yang dirawatnya . Keluarga dari pesakit - pesakit tersebut juga marah terhadap tindakan Blaze tersebut . Mereka juga meminta Blaze untuk memadam foto - foto tersebut di akaun facebooknya .

Namun , Blaze mengatakan bahawa tindakan itu merupakan hal yang wajar , ia berhak menyebarkan foto apapun di akaun facebooknya . " Saya berhak menyebarkan apa pun di akaun facebook saya , itu adalah hak saya . " kata Blaze .

Sebahagian penduduk yang tidak terima atas aksi yang dilakukan oleh Blaze , membawa kes ini ke mahkamah . Sejak saat itu aksi Blaze pun boleh dihentikan , mahkamah juga memberikan denda berganda untuk Blaze . 











0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers