Monday 20 October 2014

Filled Under:

Wow! Dengan Bermodalkan Make-up Lelaki Ini Berubah Menjadi Selebriti Hollywood.

 Pelakon sekaligus host pengacara televisyen yang satu ini rupanya mempunyai kemampuan unik selain berakting dan membawakan acara. Paolo Ballesteros berasal dari Filipina, boleh mengubah dirinya menjadi selebriti dunia hanya dengan make up.

Dengan make up dan rambut palsu, Paolo boleh bertukar menjadi Miley Cyrus, Taylor Swift, Beyonce Knowles, Katy Perry, Jennifer Lawrence, Julia Roberts, Ariana Grande dan masih banyak lagi lainnya. Pelakon berusia 31 tahun itu mengaku sama sekali tidak menyunting fotonya dengan program Adobe Photoshop.

Paolo memerlukan beberapa jam untuk mengubah dirinya menjadi selebriti-selebriti tersebut. Dari semua selebriti tersebut, Paolo mengaku paling menyukai saat bertukar menjadi Angelina Jolie dan Mariah Carey.

"Aku suka Mariah Carey dan Angelina Jolie. Mereka sangat cantik," kata Paolo. "Berubah menjadi Angelina Jolie sangat mudah. Hanya tinggal membuat bibirku menjadi lebih tebal dan semuanya akan selesai."

Kemampuan Paolo mengaplikasikan make up rupanya didapati secara otodidak. Pembawa acara "Eat Bulaga" Filipina ini belajar dengan menonton video tutorial make-up yang dimuat naik di YouTube. Paolo rajin memuat naik karya-karyanya di akaun Instagramnya di pochoy_29.

Berikut foto-foto Paolo Ballesteros saat bertukar menjadi selebriti dunia:

 








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers