Wednesday 26 November 2014

Filled Under:

Dua DJ Radio Jerman Merasakan SeharI Berp@yudar@ Seperti Wanita.


Jerman - Dua orang lelaki teringin mencuba menjalani hidup seperti seorang wanita. Mereka pun nekad melakukan pembedahan payudara sementara.

Duo DJ radio Jerman JAM FM John dan Rasheed menjalani pembedahan payudara selama satu jam bersama seorang pakar bedah kosmetik bernama Mark Wolter. Namun demikian, payudara mereka tidaklah kekal. Payudara keduanya itu sifatnya sementara dan hanya bertahan selama 24 jam dengan pembengkakan yang akan hilang dalam 48 jam.


 Untuk menghasilkan payudara sementara pada John dan Rasheed, Wolter memberi mereka suntikan larutan garam 700ml. Sebabnya, mereka ingin mempunyai payudara dengan ukuran cup C. Mereka pun segera mengenakan bra dan pergi ke sebuah pusat kecergasan. Selepas itu, barulah mereka melaporkan pengalaman mereka sehari menjadi wanita.


Seperti disiarkan oleh Mirror, John dan Rasheed mendedahkan secara online bahawa "bra adalah seksaan dan setiap wanita perlu mendapatkan pingat kerana mengenakan bra itu." Tidak hanya itu, John juga mengaku bahawa dirinya akhirnya mengetahui bagaimana rasanya jika ada orang yang meraba dadanya. "Saya merasa kecil," kata John.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers