Wednesday 26 November 2014

Filled Under:

Wanita Ini Mempunyai Hobi Aneh Menghasilkan Bantal Peluk Berbentuk Seperti Kem@luan Lelaki.

Karya seni merupakan sesuatu benda atau barangan yang mempunyai keindahan. Tapi, bagaimana dengan karya seni yang berbentuk Kemaluan lelaki? Apakah mempunyai keindahan atau tidak?

Seorang nenek di Amerika Syarikat, ternyata sangat senang membuat karya seni yang berbentuk kemaluan lelaki. Nenek ini mengait dan menjahit pelbagai karya seni dari kain yang berbentuk zakar.


Nenek yang bernama Holly Stewart ini mengaku sangat senang membuat karya seni yang berbentuk zakar, kerana baginya zakar mempunyai bentuk yang unik, sehingga boleh dijadikan hiburan untuknya dan juga orang lain.

  Holly kemudian membuat dari hasil karyanya yang berbentuk zakar tersebut. Ada banyak karya seni yang sudah ia buat seperti boneka zakar dari kain perca, zakar dari jarum penniti mahupun manik dan labuci, juga  sulaman yang bentuknya sangat mirip dengan zakar.

Holly ternyata memang sudah sejak lama mengagumi bentuk zakar ini, hingga akhirnya ia lulus dari Institut Seni Bandar Kansas ia membentuk pelbagai karya seni yang berbentuk zakar.

Menurut Holly zakar boleh dipaparkan dengan bentuk bukan erotik, tetapi boleh dijadikan sebagai hiburan kerana bentuknya yang sangat lucu tersebut.

Selain itu, Holly juga berpendapat bahawa  umur beliau juga tidak pernah lagi membicarakan tentang seks, sehingga ia bermaksud untuk mengingatkan kembali usia tua  yang sudah enggan membicarakan seks.










0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers