Monday, 20 July 2015

Filled Under:

Hotel Tergantung di Tepi Tebing Paling Merbahaya di Dunia.


 Hotel serupa dengan kemudahan yang mewah, selesa, dan pemandangan yang indah seperti laut. Namun apa jadinya jika anda pergi ke hotel yang paling dahsyat di dunia yang akan mengetarkan aliran adrenalin anda?

Selamat datang di Skylodge, hotel tranparent ini berada di tebing Sacred Valley Peru. Tebing tinggi ini berada disekitar 400 kaki dari permukaan laut atau 1,200 meter, untuk sampai ke tebing anda terlebih dahulu memanjat tebing.

Peru Sacred Valley menawarkan beberapa pemandangan paling menakjubkan di dunia dan tentu saja menguji anderalin anda. Mereka yang cukup berani untuk bertahan dimalam hari di Natura Vive Skylodge dapat melihat pemandangan indah dari Empayar Inca.


  
Selain tidur di tebing yang tinggi, hotel ini sudah menyediakan sarapan dan makan malam Gourment disajikan dengan minuman arak. Anda boleh tidur dengan tilam berkualiti tinggi, linen kapas, bantal dan selimut yang membuat anda tidur dengan nyenyak.

Ada enam tingkap dan empat saluran pengudaraan yang menjamin suasana yang selesa, dan keselamatan sangat terjamin. Setiap bilik mempunyai bilik mandi berasingan, lengkap dengan tandas ekologi.

Anda boleh menikmati malam anda yang penuh dengan pengembaraan. Untuk menginap satu malam harga yang ditawarkan sekitar 450 euro.










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs