Friday, 11 September 2015

Filled Under:

Awesome,Inilah Kanak-kanak Paling Cantik di Dunia.

 Rusia memang salah satu negara yang mempunyai wanita cantik. Kristina Pimenova adalah salah satunya. Tapi jangan dibayangkan Kristina adalah wanita dewasa, kerana dia hanyalah kanak kecil berusia 9 tahun dari Moscow, Russia. Kerana kecantikannya, Kristina pun dinobatkan sebagai wanita tercantik di dunia.

Disiarkan Dailymail, Kristina memang dilahirkan cantik dengan mata biru dan rambut perang. Dia mula berkecimpung sebagai model kanak-kanak di usia 3 tahun dan turun ke catwalk saat berusia 4 tahun. Ibu Kristina sendiri, Glikeriya Shirokova, bertindak sebagai pengurus dan kerap memuat naik foto-foto anaknya di Instagram. Instagram Kristina sendiri saat ini sudah difollow lebih dari 300ribu orang dan akaun Facebooknya diikuti lebih dari 2 juta orang di seluruh dunia.


"Saat masih kanak-kanak kecil, banyak yang mengagumi kecantikan Kristina dan menyarankannya untuk mengikuti kelas modelling. Ibunya akhirnya cuba menjadikan Kristie sebagai model. Kristie sendiri sangat menikmatinya dan bergembira di depan kamera, terutama saat catwalk dan fashion show," tulis biografi Kristin.

Ayah Kristina adalah Ruslan Pimenov, pemain bola sepak yang bermain untuk Rusia di Piala Dunia FIFA tahun 2002. Kristina mempunyai seorang kakak bernama Natalia yang berusia 15 tahun tapi tidak bekerja sebagai model.

Namun diantara banyaknya pujian untuk Kristina itu, tidak sedikit yang mengkritiknya terlalu muda untuk menjadi supermodel, belum lagi pakaian-pakaian yang dikenakannya tidak sesuai untuk kanak seusianya. Para haters itu menganggap Kristina akan kehilangan momen masa kecilnya jika terus menuruti keinginannya menjadi supermodel dunia.

Berikut video  Kristina Pimenova:







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs