Monday, 28 December 2015

Filled Under:

Selfie Saat Isteri Kesakitan Melahirkan Anak, Lelaki Ini Justru Menjadi Terkenal.


Ketika si isteri akan melahirkan seorang bayi, seorang suami pasti ingin berada di samping isterinya untuk memberi sokongan moral. Namun, apa jadinya jika si suami justru mengambil foto selfie ketika isterinya menahan sakit untuk melahirkan buah hati mereka?

Gil Salano mendadak terkenal kerana foto selfie yang diambilnya dengan si isteri yang menahan sakit ketika hendak melahirkan anaknya. Gil kelihatan ketawa bahagia saat isterinya, Sarah justru kesakitan di belakang dan berjuang melahirkan anak perempuan mereka yang kemudian diberi nama Eva itu.



Namun, selfie yang diambil tersebut bukanlah atas keinginan Gil sendiri tetapi Sarah yang memintanya. Sarah meminta suaminya itu mengambil foto mereka untuk kakaknya yang bimbang dan ingin tahu keadaan Sarah di bilik bersalin.




"Aku telah menunggu selama beberapa jam dan Gil selalu di sampingku membuatku terhibur dan tertawa," ujar Sarah. "Aku fikir akan sangat menyenangkan jadi aku memintanya untuk mengambil gambar dan menghantarnya untuk beberapa rakan."

Siapa sangka, foto yang dimuat naik tersebut membuat keduanya mendadak terkenal saat mendapatkan lebih dari tiga juta penonton dan beratus-ratus komen. Banyak netter yang terhibur melihat gambar Gil dan Sarah serta mengucapkan selamat atas kelahiran puteri mereka.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs