Wednesday, 30 December 2015

Filled Under:

Video, Kisah Seram Angkara Tidak Mandi Wajib..

Kisah in berlaku kira2 pada tahun 80an . Kakak saya mempunyai kawan perempuan yang agak terkenal akan kenakalannya , namanya Ju . Orangnya ambil tak endah tentang pantang larang dan suruhan agama . Kalau datang bulan tak pernah mandi hadas . Apa yang berlaku , satu hari dia bersiar2 dengan teman lelakinya di kawasan Clementi Woods .

Sedang asyik mereka berbual2 di situ , tiba2 teman lelakinya nampak cemas dan terus ajak pulang . Dia pun mula rasa marah kerana teman lelakinya tak cakap kenapa tergesa2 ingin pulang siang2 . Dia ni selalu gaduh dengan ibunya jadi selalulah dia tidur di rumah kawan . Sebab tulah tak suka balik tengah hari . Kerana terpaksa , dia pun pulang . Kerana dia ni tak ada pantang larang , dia balik , buka pintu , dalam gelap2 dia masuk bilik . Tak cuci kaki , tak cuci muka , terus baring di atas katil .

Tiba2 sedang dia pejamkan mata , dia terdengar bunyi macam orang mengebas cadar , kuat bunyinya . Kemudian dia terasa bulu romanya berdiri dari kaki hingga ke tengkuk . Dia pun cubalah baca2 apa yang dia tahu tapi dalam keadaan kotor , baca apa pun tak guna . Kemudian dia terdengar bisikan di telinga , " Nak tidur Ju ? ? ? " Dia tak pasti samada dia dengar " Cu " atau " Ju " iaitu namanya . Walaupun sedang dalam keadaan takut , dengan mata tertutup , dia merangkak di lantai dan menuju ke pintu . Dia tahu selok - belok bilik itu kerana ada katil dan satu almari di tepi sahaja , jadi tengah2 semua kosong .

Namun , semasa merangkak di tengah bilik , dia terlanggar sesuatu . Dia pun apa lagi , terus cepat2 meluru ke pintu dalam keadaan merangkak . Dia terus mengetuk bilik kawannya . Lama juga baru kawannya buka dengan suaminya di sebelah . Kerana suaminya tahu sedikit pasal benda2 ni , apalagi muka suaminya punyalah berang . Marah apabila dia tengok dan dia tahu apa terjadi tak payah cerita pun . " Kau pergi mandi sekarang , menyusahkan orang aje bawak benda2 ni balik ... "

Sesudah mandi , dan suami kawannya dah halau benda tu keluar , dia nak tidur dalam bilik temannya tapi suami temannya tak benarkan , memang padan muka dia . Semasa dia di dalam bilik itu dengan senaskah Al - Qur'an di tepi kepala , dia masih terdengar bunyi cakaran di tingkap . Berdesing telinganya . Maklum tingkap dulu kan tingkap jenis aluminium ...sumber


Jom layan video seram :






0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs