Monday 15 February 2016

Filled Under:

Lelaki Korea Terkejut Lihat Wajah Kekasihnya Tanpa Make-Up.



Baru-baru ini seorang lelaki Korea meminta nasihat kepada netizen setelah melihat wajah temanwanitanya tanpa solek. Dia mengaku sangat terkejut dan membuat sebuah tulisan dengan judul "Aku Sangat Terkejut Melihat teman wanitaku Tanpa makeup" di sebuah laman online.

"Tolong bantu aku. Aku sedang bercuti dengan kekasihku saat aku pertama kali melihat wajah aslinya. Dia sedang tidur saat ini tapi aku sangat tertekan dan tidak boleh tidur, "tulisnya.

"Aku sangat terkejut dan memutuskan untuk menulisnya di sini," tambahnya.

Dia juga menceritakan bahawa selama 300 hari berpacaran, kekasihnya sama sekali tidak pernah menunjukkan wajah asalnya tanpa make-up. Kekasihnya juga mengakui jika wajahnya sangat berbeza apabila tidak memakai make-up.

Benar saja, pada awalnya gembira, lelaki Korea ini akhirnya terkejut apabila melihat wajah kekasihnya tanpa solek .

Menurutnya, ketika memakai solek, mata kekasihnya itu mempunyai double eyelid yang mirip seperti mata Tae Yeon. Namun setelah riasannya dipadam, matanya kelihatan seperti seseorang yang sedang mengadu tentang masyarakat.

Walaupun lelaki itu berkata jika mereka berselisih di jalan, dia mungkin tidak akan mengenali kekasihnya tersebut.

"Aku akan kembali dan melihat komen kalian. Tolong beri aku nasihat, "tulisnya di akhir kalimat.

Postingannya itu mendapat banyak tanggapan dari netizen.

"Ini bukan tentang wajahnya yang jelek tapi tentang perasaan dikhianati kerana menyembunyikannya," tulis salah satu netter.

"Tapi kenapa? Aku juga akan bertindak balas sama jika wajah polosnya sangat berbeza. Aku sangat memahami kerana bekas kekasihku selalu membawa BB cream tapi aku sangat terkejut apabila melihat wajah polosnya, "komen netter lain.






3 comments:

Nuffnang Ads

Followers