Friday, 29 April 2016

Filled Under:

5 Foto Babi Hutan Bersaiz Raksasa Seberat 500kg Berjaya Ditangkap di Rusia.


Salah seorang pemburu berasal dari  Rusia, Peter Maximov,  ketika ia memburu di kawasan Chelyabinsk, Rusia, secara tidak sengaja melihat dan terus menangkap seekor babi hutan yang sangat besar sekali dan dianggarkan mempunyai berat sehingga 500 Kg atau setara setengah tan.



Peter Maximov  yang menangkap Babi hutan  tersebut mendedahkan, jika ia tidak sengaja melihat babi berukuran besar sedang asyik jalan-jalan. Padahal, lelaki yang berusia 36 tahun tersebut hanya biasa lakukan memburu haiwan kecil di kawasan pergunungan Ural, yang ada di wilayah Desa Shokurov, ketika ia naik pada sebuah tower dan menunggu ada haiwan yang masuk perangkap, alangkah terkejutnya ketika ia melihat  babi hutan sebesar kereta dan tanpa sengaja ia terus menembak babi raksasa tersebut.



Untungnya, babi hutan raksasa tidak terkena dan Babi tersebut terus melarikan diri ke tengah hutan dan sepantas kilat, Peter ajak beberapa rakannya untuk tangkap babitersebut kerana merasa takut jika harus bersendirian. ia selanjutnya bersama temanya, langsung pergi ke hutan dan berjaya melumpuhkan babi raksasa dengan berat sekitar 553 kg dengan tinggi sehingga 170 sentimeter.



 Ketika Peter dan rakannya mahu membawa pulang babi raksasa tersebut, ia mempunyai masalah iaitu besarnya babi raksasa tersebut. Dengan terpaksa, Babi pun diseret dengan kereta saja, ketika penduduk tahu ada babi bersaiz rakasasa penduduk setempat terkejut dan ketakutan, malahan foto Babi Hutan bersaiz raksasa menjadi viral di Sosial media.






2 comments:

Followers

networkblogs