Saturday, 16 July 2016

Filled Under:

Hiasan Menarik Pelbagai Pokok Krismas Ini Berbentuk Pakaian Hingga Darth Vader


 Hari Krismas yang jatuh pada Jumat (25/12) ini disambut dengan begitu bersemangat oleh manusia yang merayakannya. Pelbagai perhiasan berhiaskan merah dan hijau yang merupakan warna serupa Krismas  ini semakin meriah.

Pokok Krismas ikut menghiasi sudut rumah dan pelbagai tempat lain. Namun, beberapa orang ini malah  kreatif dan membuat pokok Krismas kali ini tidak seperti kebanyakan. Mulai dari hiasan hingga bentuk pokok dibuat sedemikian rupa sehingga kelihatan mengagumkan.



 Salah satu pokok Krismas dibuat sama Darth Vader dari filem "Star Wars: The Force Awakens" lengkap dengan topeng, jubah dan lightsaber. Pokok lain ada yang dihias seperti gaun cantik yang kelihatan begitu indah.

Pokok Krismas ternyata juga tidak selamanya terbuat dari pokok. Seperti contohnya ada pokok Krismas yang terbuat dari longgokkan buku,
longgokkan DVD, sarung tangan hingga ornamen bola-bola yang kelihatan seperti menghiasi pokok invisible.



Sepertinya, kreativiti orang-orang yang ingin menghias pokok Krismas mereka lain daripada yang lain ini benar-benar tidak ada habisnya. Salah satu "pokok" bahkan terbuat dari pelbagai tutup botol bekas yang disusun agar menyerupai pokok Krismas.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs