Thursday, 21 July 2016

Filled Under:

Video.Lelaki Taiwan Ini Berkahwin Dengan Abu Mayat Kekasihnya.


Lelaki berasal dari Taiwan berkahwin dengan Abu Kekasihnya  kisah Cinta yang sangat mengharukan, di zaman sekarang ini mash ada juga orang yang rela berkahwin dengan teman wanitanya walaupun telah berbeza alam.


 Seperti sebelum ini, seorang lelaki bernama Lai, berasal dari Taiwan yang sebelum ini kehilangan kekasih tercinta. Akan tetapi, kisah cintanya ia pada kekasih yang telah meninggal, ia rela berkahwin dengan abu kekasihnya.


 Perkahwinan unik tersebut, berlangsung di desa kecil bernama Hsinchu, Taiwan secara langsung, turut dihadiri oleh beberapa keluarga, sahabat, dan jiran dekat. Walaupun berkahwindengan mayat bukan hal aneh, akan tetapi apa yang dilakukan oleh Lai dikatakan baru pertama kali.



Lai berkahwin dengan abu yang berada di dalam pasu abu, yang mengenakan gaun pengantin. Sehingga hal inilah yang menjadi sesuatu yang  unik. Boleh dilihat jelas pada video, yang langsung membuat heboh netizen di dunia. Video tersebut merakam acara perkahwinan unik Liu bersama abu kekasih.

Lai yang memakai kaca mata hitam, stelan jas pengantin, juga kelihatan memegang kuat sebuah Pasu abu warna emas juga hitam yang sengaja memakai gaun pengantin tepat dibawahnya. mengenakan gaun pengantin di bahagian bawahnya. Dia kemudian Kelihatan, hadirin yang berada di sana sangat simpati dan ada yang sampai menangis melihat ritual nikah aneh tersebut.jom saksikan video berikut ini:








0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs