Wednesday, 10 August 2016

Filled Under:

Ingin Kelihatan Cantik , Wanita Ini Pakai Makeup Saat Mahu Melahirkan.



Ketika melahirkan, seorang wanita biasanya merasakan sakit yang luar biasa. Perkara tersebut akan membuat wanita lebih memberi tumpuan kepada proses persalinan. Tetapi, tidak dengan wanita dari New York ini. Alih-alih menumpukan perhatian dengan situasinya yang akan melahirkan, wanita satu ini malah mengurus masalah lain.

Seperti yang dikutip dari Daily Mail, seorang wanita dari  New York bernama Alaha Majid menyibukkan dirinya dengan merias wajah. Saat sedang mengalami proses pembukaan dan penguncupan yang cukup hebat, Alaha malah mengaplikasikan pelbagai macam makeup ke wajahnya.




Dalam foto-foto yang beredar di Internet, Alaha kelihatan sedang mengaplikasikan makeup di bahagian matanya. Di foto lain, ia kelihatan sedang meratakan bedak yang ia pakai dengan salah satu alat solek miliknya.

Pada masa kontraksi berlaku, Alaha memilih untuk menghentikan kegiatannya itu. Tetapi, ia akan memulakannya kembali selepas penguncupan selesai. Suami Alaha bahkan turut membantunya memakai makeup.

Alaha mengungkap kalau dirinya melakukan perkara itu untuk menyambut kelahiran bayi pertamanya. Ia ingin tampil cantik pada masa bayinya lahir ke dunia. Bayi perempuan Alaha lahir dengan selamat dan diberi nama Sofia Alaya Karimi.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs