Monday 29 August 2016

Filled Under:

Perkampungan Popeye Yang Mungkin Anda Tidak Pernah Tahu.



Eropah Malta adalah tempat yang anda mungkin tidak pernah tahu iaitu kampung sebenar dunia Popeye. Juga dikenali sebagai Kampung Sweethaven, ia adalah tempat percutian keluarga yang ideal dan salah satu tarikan utama pelancong di Malta. Taman menyeronokkan dimodelkan pada tema watak kartun kegemaran kanak-kanak , Popeye the Sailor Man. 



 Menariknya, kampung ini adalah set sebenar yang digunakan oleh Paramount Pictures dan Walt Disney Productions untuk rakaman 1980 filem Popeye, berdasarkan komik oleh E.C Segar.



 Di Sweethaven, anda boleh melihat semua model watak utama kartun kanak-kanak popular - Popeye Sailor, OYL Zaitun, Bluto, Swee'Pea dan Wimpy. 


Anda juga boleh melawat rumah play, pertunjukan boneka, muzium, dan sesi pawagam memaparkan filem Popeye dan pembinaan set. Anda juga boleh jadi bintang dalam filem anda sendiri, rekod dan membawanya pulang.


 Tetapi itu bukan semua, terdapat pelbagai perkara-perkara lain untuk melihat dan mengalami, seperti lukisan muka, model belon, bercerita, barbeku terbuka, kraf dan permainan Wii. Terdapat juga padang golf mini dan merasa wain percuma untuk orang dewasa. 


Aktiviti khusus musim hit besar juga, ini termasuk trampolin air, kolam bermain dan menaiki bot semasa musim panas, dan Parade Krismas bersama-sama dengan bandar mainan Santa pada bulan Disember.






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers