Sunday, 16 October 2016

Filled Under:

Hanya 416 Jam Diperlukan Untuk Menyiapkan Tatu di Badan Wanita Buta Ini.


Mempunyai kekurangan tidak boleh melihat seolah - olah tidak mempengaruhi wanita ini untuk tampil berbeza . Meskipun buta namun Fran Atkinson percaya diri sendiri dengan menutupi seluruh tubuhnya dengan tato yang tidak boleh dilihatnya . Fran Atkinson menghabiskan 3 tahun untuk mendapatkan tatu menutupi seluruh tubuhnya .

Sebanyak 416 jam dihabiskan Fran ditato Grez Bowman dari leher hingga pergelangan kakinya . Grez sendiri mengaku tatu pada tubuh Fran merupakan karya terbesarnya selama ini . Ibu dari dua anak itu tidak boleh melihat sejak remaja dan penglihatannya hanya 5 peratus . Fran mengaku cukup puas mengetahui bentuk tatu itu dari suaminya , Ron , untuk menceritakan secara terperinci .

" Aku mengatakan ingin tema Mesir di belakang saya dan memberikan Grez kebebasan untuk selebihnya , " kata Fran . " Tato pertamaku Pegasus terbang pada 25 tahun lalu dan terus berkembang sejak itu , " kata lagi wanita berusia 52 tahun ini . " Kira - kira 3 tahun lalu aku terbangun di suatu hari dan mendapat idea . Aku memutuskan untuk menutupi seluruh tubuh dengan tatu .

" Fran mengaku proses paling menyakitkan untuknya adalah saat mentato bahagian ketiak , lutut dan pergelangan kaki . Kin Fran berfikir untuk mendaftarkan diri ke Guinness Book of World Records sebagai wanita paling banyak mempunyai tatu di Wales . Suaminya pun tidak keberatan kerana sudah maklum bahawa tatu memang boleh ketagihan .










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs