Sunday 16 October 2016

Filled Under:

Kereta Kebal Pelbagai Bentuk Yang Belum Pernah Anda Lihat.


Pemusnah kereta kebal, adalah jenis kenderaan juang berperisai bersenjatakan dengan meriam, atau pelancar peluru berpandu, dan direka khusus bagi bertempur dengan kenderaan berperisai musuh. Banyak pemusnah kereta kebal berasaskan kerangka kereta kebal bertrek, sementara pemusnah kereta kebal yang lain beroda.

Sejak Perang Dunia Kedua, kereta kebal utama telah menggantikan kebanyakan pemusnah kereta kebal bermeriam sungguhpun pengangkut peluru berpandu anti-kereta kebal berperisai ringan juga biasa bagi tambahan untuk kerja anti-kereta kebal jarak jauh.

Bagaimanapun, peningkatan pertempuran expeditionari dalam dua puluh tahun ke belakang telah melihat kemunculan kembali kenderaan beroda bersenjatakan meriam, kadang kala dikenali sebagai sistem meriam terlindung, yang berfungsi sama dalam semua segi seperti pemusnah kereta kebal kecuali dari segi nama.

Kali Ini admin ingin membaca pembaca semua mengenali kereta kebal Berbentuk pelik tetapi aneh yang korang lihat .Ayuh jom sama-sama kita saksikan :














0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers