Friday, 7 October 2016

Filled Under:

Wanita Ini Ngidam Makan Serbuk Basuh Baju.


 Banyak perkara beredar jika ibu hamil mengidam tidak dituruti, maka anak yang dilahirkan akan sering mengeluarkan air liur. Namun apa jadinya jika mengidam yang dialami adalah sesuatu yang tidak wajar atau bahkan mungkin berbahaya?

Seorang wanita hamil di New Zealand mengalami ketagihan yang luar
biasa. Saat memasuki semester ketiga, wanita bernama Michaela Martin mengaku mempunyai keinginan untuk mencium serbuk detergen.




Kemudian wanita 23 tahun ini pun mula merasai sedikit dengan jarinya. Dia merasa perlahan lalu memuntahkannya kerana merasa rasanya tidak enak. Namun demikian, dia tidak merasa muntah.

Baginya aroma yang ditimbulkan serbuk detergen di mulut dan juga hidungnya adalah apa yang sangat diidamkannya. Detergen serbuk kegemarannya adalah aroma lily tropika dan ylang ylang.

Tidak hanya itu saja, ia bahkan rela memberus gigi berkali-kali kerana kesukaan anehnya terhadap pasta gigi. Michaela pun kini mula menyukai bau dari pembersihan lantai dan sabun cuci.

Kejadian seperti ini bukan yang pertama kali berlaku. Sebelum ini, seorang wanita hamil di United Kingdom juga mengambil sabun sepanjang masa kehamilannya.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs