Tuesday, 27 December 2016

Filled Under:

Inilah Bibir Paling Aneh Didunia.


Seorang kru filem berasal dari Australia mengaku terkejut setelah bertemu dengan wanita yang aneh ni. Dalam kunjungannya ke Ethiopia selatan, sinemator bernama abrahem Joffe itu bertemu dengan wanita unik yang mempunyai bibir sangat anjal.

Abrahem dan para anak kapalnya yang sedang menjalani penggambaran siri dokumentari, bertemu dengan Ataye Eligidagn. Kru filem dokumentari Canon Australia ini sangat terkejut ketika mengetahui Ataye boleh meletakkan barang-barang berukuran besar di mulutnya.

Kerana keunikannya tersebut, abrahem kemudian berusaha memasukkan Ataye pada rekod dunia. "Aku adalah peminat Guinness World Records. Ku fikir Ataye sangat luar biasa. Kamu semua akan tahu masa mencari sesuatu yang istimewa pada Ataye," kata abrahem.

Nama Ataye kemudian dicatat pada Guinness World Records dengan rekod Bibir Paling Elastik  di dunia. Wanita berusia 20 tahun ini boleh memasukkan cakera berbentuk lingkaran 59.5 cm dan berdiameter 19.5 cm. Itu merupakan dua kali saiz cakera padat.

Ataye berjaya mengalahkan pemegang rekod bibir paling anjal sebelumnya. Wanita berasal  dari  Surma, sebelum memegang rekod tersebut dengan saiz cakera berdiameter 15 cm.








0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs