Thursday 1 December 2016

Filled Under:

Lembu Ini Berangan Jadi Anjing.


Seekor lembu yang telah diselamatkan dari pembuangan haiwan liar di California, Amerika Syarikat menganggap dirinya anjing, bahkan lembu itu tidak suka makan rumput. Pekara itu diketahui oleh Beth DiCaprio, pengurus Grace Foundation, yang telah menyelamatkan lembu yang kemudian diberi nama Milkshake itu.


 "Milkshake masih belum yakin apakah dia lembu dan tidak pernah menyukai rumput," kata Beth. Lembu jenis Hereford berharga 1,200 Pounds itu diselamatkan Grace Foundation, sebuah organisasi bukan mencari keuntungan penyelamat haiwan di California dari pembuangan haiwan liar di California.

 "Ketika Milkshake pertama kali tiba di ladang, dia bahkan tidak tahu apa itu rumput," Beth menambah. "Malah mengikuti sepanjang hari, seperti anjing-anjing saya." "Dia  mengikutiku sampai ke bilik mandi, meskipun dia sedikit takut dengan bayang-bayang sendiri di cermin," kata Beth.

 "Dia juga lebih memilih menunggu kami membawakannya makanan di dalam mangkuk daripada mencari makanan sendiri." Meskipun demikian, Milkshake telah menjadi hiburan bagi para pengunjung ladang dan kakitangan. "Semua orang suka," kata Beth.










0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers