Friday, 13 January 2017

Filled Under:

Wanita Ini Perlu Mencari Lelaki Untuk Ditindih.


 Wanita ini mempunyai tubuh raksasa mempunyai pkerjaan yang unik kerjanya ialah menindih lelaki dari pekerjaannya ini ia boleh dibayar puluhan hingga ratusan juta Ringgit.

Ana Lucia Barbosa (30) wanita yang mempunyai tubuh dua kali ganda dari saiz wanita normal ini sepertinya sangat tahu sekali memanfaatkan tubuh besarnya untuk mencari wang.

Dengan tubuh besarnya Ana Lucia Barbosa menawarkan perkhidmatan yang cukup unik yakni menindih lelaki yang ingin merasakan seperti apa disiksa dengan cara ditindih, diremas, bergelut atau semua yang berkaitan dengan dominasi fisik.

Dari pekerjaannya ini Ana boleh menghasilkan banyak wang sebab dengan sekali, tindihan saja ia boleh mendapatkan wang puluhan juta bahkan beratus-ratus juta.

Walaupun pekerjaannya menindih lelaki, namun ana tidak pernah melakukan hubungan seks dengan para calon klienya.

"Tidak ada hubungan seks. Walaupun beberapa pelanggan mahukannya. Ini bukan soal seks seperti halnya dominasi dan penyerahan diri, "katanya Ana.

"Beberapa lelaki suka hal yang tidak perempuan lain lakukan atau tidak cukup berani melakukannya. Saya berani melakukannya, "tambahnya lagi.

Dari pekerjaannya ini Ana kini bebas dari jeratan kemiskinan dan boleh sedikit hidup mewah.







Berikut video Wanita Bertubuh Raksasa Ini Berkerja Sebagai Menindih Lelaki.





0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs