Friday, 24 February 2017

Filled Under:

Cabut Lari Ketika Hendak Disembelih.


Seekor babi yang akan dibawa ke tempat penyebelihan, berjaya melarikan diri. Saat lori yang membawanya, sedang bergerak di sebuah jalan di Amerika Selatan.

Proses pelarian ini berjaya dirakam oleh pemandu di belakangnya. Lori yang membawa haiwan ini mempunyai tinggi yang cukup, agar haiwan ini tidak boleh kemana-mana. Namun entah kenapa, babi ini berjaya melompat dari lori yang sedang bergerak.

Pertama- dalam rakaman tersebut kelihatan  babi mencari celah untuk melompat, walaupun lori yang bergerak tersebut cukup laju, akhirnya haiwan tersebut berjaya melompat ke jalan yang saat itu cukup lenggang.

Walaupun ia melantun di atas jalan yang cukup keras, akhirnya ia boleh berdiri dan ketepi. Dan babi itu pun berjalan ke arah pokok yang cukup rendang untuk mencari perlindungan.

Dan akhirnya ia bebas dari rumah penyebelihan haiwan. Video yang ditayangkan di LiveLeak tersebut, berjaya meraih penonton puluhan ribu, dan ada yang memberi komen, "akhirnya ia terbebas dari penyebelihan, dan ia patut mendapatkannya.










0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs