Monday 27 February 2017

Filled Under:

Gadis Tersepit Dalam Mesin Basuh.

Ada - ada saja kelakuan kanak-kanak zaman sekarang . Bersemangatnya bermain , gadis berumur 10 tahun ini  terperangkap dalam mesin basuh. Kejadian ini bermula apabila gadis ini yang namanya dirahsiakan itu sedang bermain sorok - sorok bersama sepupunya di rumah di South Jordan , Amerika Syarikat .

 Dia  kemudian mengambil keputusan untuk bersembunyi ke dalam mesin basuh . Keputusannya tersebut dasar keinginannya yang kuat untuk bersembunyi  . " Dia benar - benar bersembunyi  , " kata ibunya , Nicole Rhoades . Namun bila gadis tersebut ingin keluar dari mesin basuh , kaki gadis  itu tersangkut di mesin pengering .

 Sepupu dan  ahli keluarga yang mengetahui , terus  berusaha mengeluarkan gadis tersebut dengan pelbagai cara . Diantaranya dengan menggunakan  kacang , ais dan air panas . Namun sayang usaha tersebut gagal semua . 

Akhirnya mereka memanggil panggilan kecemasan 911 . Tidak berapa lama kemudian para petugas datang untuk menyelamatkan gadis itu . Setelah usaha menyelamat selama 90 minit , gadis kecil ini boleh keluar juga .

 Kakinya yang sempat mengalami kejang akhirnya boleh kembali digerakkan . " Selepas kejadian tersebut kami ketawa bersama - sama , " kata Nicole . " Namun di saat itu kami merasa ketakutan . "


Jom saksikan video menarik ini:






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers