Thursday 9 February 2017

Filled Under:

Genap 10000 Lelaki Ditiduri Baru Boleh Kahwin.



Gwyneth Montenegro (36 tahun) dari Melbourne, memperolehi pendapatan antara $ 500 hingga $ 1000 per jam dari pekerjaannya dulu melayani
peguam, ahli politik ,pemuzik ,lelaki-lelaki kaya dan berduit selama kurang lebih 12 tahun, dia mengatakan bahawa perbuatannya itu dicetuskan kerana pengaruh ubat-ubatan dan alkohol.

Sebuah buku tentang perjalanan hidupnya diterbitkan awal tahun ini yang berjudul, "10,000 Men and Counting". Perkara itu membuat 80 fans yang terpesona terus membuat proposal perkahwinan dengannya.

Dia berkata kepada MailOnline: "Ada beberapa orang lelaki yang baik yang sedang berpacaran dan sudah berkahwin tetapi secara peribadi bagiku belum mencari calon yang tepat.

"Saya merasa lebih mudah untuk mengelakkan hubungan selama waktu saya di bidang ini (
Bekas pengiring elit). Keduanya agar tidak saling bercampur. Aku pernah cuba sekali, itu adalah bencana besar. "

Memulakan pengalaman pahitnya dulu, dia sekarang menjadi seorang juruterbang komersial dan perunding hubungan percintaan. Dia mengatakan bahawa pengalamannya dulu telah memberi wawasan yang bagus tentang lelaki.

"Pelanggan akan meminta nasihat kepada saya tentang bahagian yang baik dan buruk tentang hubungan mereka,". Katanya.

"Saya merasa mempunyai pemahaman yang lebih dalam tentang lelaki berbanding sebelumnya."katanya lagi.


 








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers