Saturday 4 March 2017

Filled Under:

Berus Gigi Paling Mahal di Dunia.


Berus gigi sudah menjadi barang yang perlu ada dalam kehidupan sehari-harian. Sebabnya, tanpa berus gigi, kita mempunyai bau mulut. Tidak boleh dibayangkan ketika semua orang di dunia ini tidak berus gigi. Meskipun merupakan barang sehari-harian, ternyata ada berus gigi yang boleh dikatakan eksklusif.

Syarikat barangan mewah berasal  dari Jerman mengeluarkan berus gigi dengan harga hebat, iaitu 2.643 Poundsterling. Apa keistimewaannya sehingga membuat berus gigi itu berharga terlalu tinggi?




Diperbuat daripada logam titanium yang sangat kuat, berus gigi ini direka untuk diguna selamanya dan tidak perlu diganti. Setiap enam bulan, kamu hanya perlu menukar berus dan bahagian kepalanya saja. Selain itu gagang berus juga diberi lapisan antibakteria.



Syarikat bernama Reinast tersebut mendakwa telah mencipta 'berus gigi bersih pertama yang tahan hingga selamanya'. Lapisan antibakteria boleh mencegah kuman dan bakteria bersembunyi di selang-selang antara kepala dan bulu berus. Lapisan ini juga membuat berus lebih bersih dan selamat bagi kesihatan mulut serta gigi.


"Lapisan antibakteria ini adalah inovasi terbaru dari teknologi perubatan. Tahan lama, selamat dan di saat yang sama melindungi daripada kuman degil.

Pakej berus gigi mewah ini terdiri dari gagang berus, bulu berus dan servis selama tiga tahun. Setiap enam bulan, Reinast akan menghantar lima bulu berus yang baru.

Berus gigi ini juga boleh diperbaiki apabila berlaku kerosakan selama pemakaian. Selain menjual, syarikat Jerman tersebut juga menyediakan perkhidmatan pakej servis untuk menjaga kualiti berus gigi. 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers