Wednesday, 4 April 2018

Filled Under:

Dompet Ini Hilang Boleh Jumpa Kembali


Jika anda pernah kehilangan dompet sebelumnya, maka anda akan tahu betapa mahalnya harga yang harus dibayar atas kecuaian itu . Sama halnya jika kehilangan telefon, data yang ada dalam telefon bimbit mungkin lebih berharga daripada telefon itu sendiri.


 Saat ini, telefon bimbit yang hilang dapat dikesan dengan teknologi GPS, seperti aplikasi " Find my iPhone " pada Apple. Jika telefon yang hilang boleh didapati dengan teknologi pengesanan, begitu juga dengan dompet .

 Ping Wallet , adalah dompet pintar dengan bentuk slim yang dilengkapi dengan teknologi anti- hilang , anti -kecurian dan kad teknologi peringatan.

 Setelah menyambung Ping ke iPhone atau telefon pintar Android menggunakan Bluetooth 4.0, dompet itu boleh didapati dengan menggunakan carian kedekatan ( proximity searches ) atau suara jika anda kehilangan dompet .

 Selain itu, Ping Wallet juga akan memberikan peringatan untuk mengingatkan anda untuk mengembalikan kad anda kembali ke dompet anda selepas digunakan .

 Jika aplikasi Ping dibuka di telefon anda , maka akan mengingatkan anda ketika kad anda belum ditempatkan kembali ke dompet . Untuk mengetahui lebih lanjut , sila periksa pada laman kempen di Kickstarter .












0 comments:

Post a Comment

Followers