Monday 13 January 2020

Filled Under:

Polis Wanita Bertubuh Sado


Ada juga polis wanita  yang mempunyai aktiviti unik lain, iaitu menjadi AHLI BINA BADAN. Seperti yang dilakukan  Kinga Szweda dari Tucholska, Poland.

Ia dinobatkan menjadi runner up ahli bina badan terkuat di dunia, dalam gelaran pertandingan bodybuilding dunia yang diadakan di Kanada. Dan uniknya, ia hanya membentuk badannya tidak lebih dari dua tahun.

Ia tidak sendirian membentuk badannya menjadi wanita bertubuh cantik, tetapi ada kekasihnya yang selalu menyokong dengan apa yang ia lakukan. "Saya bermimpi mempunyai bentuk perut six pack, dan saya satu kenyataan. Saya menyediakan semuanya, dan saya melakukannya bersama dengan kekasih," kata Szweda.



Sukar  pada awalnya bagi Szweda dalam melakukan latihan yang rutin, apalagi ia masih menyukai coklat. Namun dengan semangat dari kekasih, ia pun melakukannya dengan berjaya.

"Kami semua sangat bangga dengan kejayaan Kinga, dan ia membuktikan jika wanita boleh berbuat apa-apa dengan kerja keras. Saya rasa tidak akan ada yang berani macam-macam semasa ia bertugas," kata jurucakap polis tempatan.










1 comments:

  1. Depo 20ribu bisa menang puluhan juta rupiah
    mampir di website ternama I O N Q Q
    paling diminati di Indonesia,
    di sini kami menyediakan 9 permainan dalam 1 aplikasi
    ~bandar poker
    ~bandar-Q
    ~domino99
    ~poker
    ~bandar66
    ~sakong
    ~aduQ
    ~capsa susun
    ~perang baccarat (new game)
    segera daftar dan bergabung bersama kami.Smile
    Whatshapp : +85515373217

    ReplyDelete

Nuffnang Ads

Followers