Saturday 28 March 2020

Filled Under:

Cincin Perkahwinan Yang Aneh

Cincin kahwin menjadi pelengkap ritual perkahwinan hampir disemua negara baik saat terlibat mahupun saat upacara pernikahan. Reka bentuk cincin kahwin biasanya dipilih dengan sangat teliti oleh calon pengantin kerana cincin kahwin akan menjadi kenangan mereka seumur hidup.

6 reka bentuk cincin kahwin ini agak unik dan sedikit aneh boleh dibandingkan dengan reka bentuk cincin kahwin pada umumnya


 Cincin Ethernet

 
 

  cincin perkahwinan yang lain bertahtakan berlian atau batu permata, cincin ini berbentuk seperti port lubang telefon. Menariknya, cincin iniboleh disambungkan satu sama lain.


 
Cincin dengan Kod Perduaan


 
 

Bagi pasangan yang gemar dengan segala hal berbau teknologi, mungkin cincin ini boleh dijadikan pilihan. ketika majlis perkahwinan atau nama pasangan dengan kod binari di cincin adalah hal yang sangat tak pelik.

 
Cincin nart skru




Seolah-olah tak boleh dipisahkan, cincin kahwin ini direka dengan hiasan menyerupai nart skru. Anda boleh menggabungkan cincin pasangan dengan cincin anda.


Cincin Hello Kitty


 

Cincin ini mungkin akan kelihatan aneh jika dipakai oleh lelaki kerana, cincin bercorak Hello Kitty identik dengan wanita. Namun jika pasangan anda menyukai watak kucing imui ini, mengapa tidak?


 
Cincin Abstrak


 

Menaruh batu-batuan berharga seperti rubi dan topaz adalah pekara yang biasa untuk menjadi hiasan cincin kahwin. Bagi yang ingin tampil berbeza, cincin batu berbentuk abstrak mungkin boleh dijadikan alternatif?


 Cincin Projektor

 

Jika anda memandang sambil membelakangi matahari, anda boleh melihat foto pasangan di dalam cincin ini. Cincin projektor sepertinya sesuai bagi anda yang mudah lupa dengan wajah pasangan.

 .




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers