Friday 7 December 2012

Filled Under:

fuyo!!! Pasangan Russia Bina Istana Impian Sendiri

Satu pasangan pesara Alexey dan Valentina Krivov dari pinggir bandar Artyom, Rusia telah bekerja selama 16 tahun mengubah suai rumah biasa menjadi istana cerita dongeng dengan menggunakan bahan-bahan sampah yang ditemui di jalan dan di tapak pelupusan tempatan.

Mereka mungkin pesara, tetapi Alexey dan Valentina Krivov tidak menganggap diri mereka terlalu tua untuk cerita dongeng. Kerana mereka tidak mampu untuk membeli sebuah istana mereka sendiri, mereka memutuskan untuk membina istana mereka sendiri bagi seorang putera dan puteri.

Alexey bekerja dalam bidang pembinaan untuk kebanyakan hidupnya dan Valentina mempunyai pengalaman sebagai penghias hiasan dalaman. Mereka memulakan kerja-kerja seni bina mereka pada tahun 1995, menggunakan apa sahaja bahan yang mereka perlukan dari jalan-jalan dan tapak pelupusan bahan binaan yang berdekatan.

Sebaik sahaja istana mula menampakkan bentuk, jiran mereka mula menyedarinya dan menjadi bersemangat untuk membantu Krivovs dalam apa jua cara mereka boleh. 







Sumber: 




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers