Wednesday 23 October 2013

Filled Under:

Menarik ! Hotel Bertemakan SuperHero Batman Yang Sangat Cool


 Berkunjung ke sebuah hotel adalah hal yang biasa dilakukan oleh para pelancong . Mungkin selama ini hanya ada beberapa hotel saja yang kita ingat , mungkin kerana suasana , panorama , perkhidmatan dan sebagainya. 

Bila anda orang yang merancang untuk melancong ke Taiwan atau tinggal di sana. Sekarang anda harus berkeinginan untuk tinggal di sebuah bilik hotel bertema unik dan pelik . 

Bilik-bilik hotel yang dimaksudkan adalah ruang bertema Batman. Sangat cool bukan? Siapa saja tentu mengenali super hero  komik, kartun dan skrin lebar ini , dan dipastikan anda adalah salah satu peminatnya. Peminat Batman tentunya ingin merasakan dan berfantasi tinggal di sebuah bilik hotel sarang kelawar .


Harga menginap di hotel unik Batman ini adalah $ 50 -per -tiga jam. Hmm, harga ini boleh dikatakan mahal dan tapi kerana minat terhadap batman  sanggup anda mengginap hotel ini diatas kegilaan anda terhadap superhero yang bersenjata canggih ini . Pelancong Taiwan dapat  memilih ruang sarang kelawar di motel yang mempunyai 46 bilik di Bandar Kaohsiung .














0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers