Saturday 15 June 2013

Filled Under:

Unik ! Kereta Dihiasi 3000 Lampu.

Kris Marshall yang sehari-hari bekerja menjual Truck GMC sekitar Dallas dan Iowa memutuskan untuk menukar kereta pick up lamanya menjadi sesuatu yang berbeza yang menarik perhatian orang lain. Inpirasi tersebut kemudian menjelma menjadi salah satu kenderaan yang paling popular di Barat, iaitu Kereta Truck Krismas.

Kereta pick up ini terlihat sangat mengerikan di siang hari, namun pada malam hari, kereta truck krimas ini membuat banyak orang yang melihatnya terbawa dalam suasana bercuti.


 Yang diperlukan oleh Marshall dalam mencipta kereta krismasnya adalah sebuah generator, beberapa lampu natal dan lakban. Itulah dasar dari terciptanya kereta krismas ini.

Kereta ini mempunyai 50-70  lampu natal, dan masing-masing terdiri dari 50-100 mentol lampu sehingga jika dihitung kereta ini  terdiri daripada lebih 3,000 mentol lampu.


 Marshall tahu bahawa membuat Truck Krismas adalah sesuatu yang menyalahi peraturan lalu lintas. Namun sebahagian besar polis hanya melihat dan tersenyum. Marshall hanya mendapatkan beberapa saman atas penyalahgunaan lampu dari kereta krismasnya.sumber












0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers