Sunday 14 July 2013

Filled Under:

Pelajar terbunuh ketika buat pusingan U

KEADAAN motosikal Mohd. Shafiq yang dilanggar dua buah kereta ketika membuat pusingan U di Jalan Kubang Kerian-Pasir Tumboh dekat Kota Bharu kelmarin.

KOTA BHARU - Seorang remaja lelaki terbunuh selepas motosikal yang ditunggang dilanggar oleh dua buah kenderaan ketika membuat pusingan U di tempat yang tidak dibenarkan di sini kelmarin.

Kejadian pada pukul 11.30 malam dekat Kubang Kerian itu menyebabkan Mohd. Shafiq Che Huhaimi, 19, meninggal dunia di tempat kejadian.

Kejadian tersebut berlaku ketika pelajar Institut Teknikal Jepun Malaysia, Pulau Pinang itu menunggang motosikal seorang diri dalam perjalanan dari Kubang Kerian menghala ke Pasir Tumboh.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, ketika mangsa membuat pusingan U di tempat yang tidak dibenarkan, motosikalnya dilanggar oleh sebuah Nissan Sentra dan Proton Saga yang datang dari arah bertentangan.

"Mangsa meninggal dunia di lokasi kejadian akibat cedera parah di kepala dan mayatnya dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia Kubang Kerian untuk dibedah siasat," kata beliau ketika dihubungi di sini semalam.

Ikuti berita selanjutnya di akhbar Kosmo!





0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers