Monday 18 November 2013

Filled Under:

Ngeri ! Foto Pisau Tertacak Di Kepala Seorang Lelaki Dichina



China-. Seorang lelaki di China ini datang ke hospital dengan kepala tertacak pisau serta darah yang bercucuran membuat pihak hospital terus menyuruhnya masuk keruang kecemasan. Lelaki di China bernama Ho Lung datang ke hospital dengan keadaan yang sangat mengerikan sebuah pisau yang tertacak di kepalanya membuat banyak orang yang melihat Ho Lung menjadi takut.


 Anehnya dengan pisau yang tertacak di kepala Ho Lung tidak merasakan sakit sama sekali padahal dari hasil pemeriksaan doktor, akibat dari tusukan pisau dikepala Ho Lung sudah kehilangan pembuluh darah utama hal ini yang membuat lelaki ini mencucurkan darah yang cukup banyak. Doktor pun akhirnya memilih untuk melakukan pembedahan untuk mecabut pisau yang ada dikepala lelaki ini , dengan berhati hati doktor melakukan pembedahan selama  3 jam untuk mengeluarkan pisau yang tertacak . 

 Ketika di tanya oleh doktor kenapa boleh sampai ada pisau tertacak di kepala lelaki ini hanya menjawab jika ini hanya kesilapan bodoh. " Dia tidak memberikan butiran . Dia bilang seperti bermain dengan seorang teman dan permainan itu menjadi salah hingga salah satunya berakhir dengan pisau di kepala. Itu hanya kesilapan bodoh dan boleh terjadi pada siapa pun ," ujar doktor menerangkan jawaban Lung .

..




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers