Sunday 17 November 2013

Filled Under:

Video Ngeri ! Lelaki Ini Mempunyai Wajah Yang Mengerikan .


Jose pernah di wawancarakan oleh TV Discovery Channel berjudul ' The Man With No Face' , bahagian siri ' My Shocking Story' . Ini menunjukkan bagaimana para ahli perubatan terbaik di London sekarang telah menghulurkan harapan membantu Jose , seorang tokoh yang dikenali di seluruh Lisbon .


 Kerana ia menganut kepercayaan yang melarangnya melakukan pemindahan darah. Seorang ahli bedah Inggeris terkemuka telah menawarkan untuk menyarankan Jose menggunakan gelombang ultrasound untuk memekatkan darah sebelum operasi untuk menghapuskan risiko pendarahan berat serta keyakinan tentang pemindahan darah dalam proses.

                                         Jom saksikan Video menarik ini :

 
 

Ilmu perubatan menawarkan harapan baru kepada seseorang yang mempunyai tumor di wajahnya. Jose Mestre , dari Lisbon, Portugal, telah kehilangan wajahnya selama 35 tahun terakhir.

 Ketumbuhan di wajah Jose 51 tahun adalah kumpulan pembuluh darah yang telah berkembang , menghasilkan kawasan merah yang muncul pada permukaan kulit. Jose dilahirkan dengan tanda lahir seperti warna strawberi di bibir atasnya.

 Pada masa akil baligh tumor itu mula berkembang , akhirnya menutupi bibir , hidung dan salah satu matanya. Sekarang tumor itu panjangnya 33cm dan beratnya 3kg .






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers