Saturday 11 January 2014

Filled Under:

Lelaki Pelik Ini Mempunyai Hobi Mengubah Diri Menjadi Perempuan

 Wanita , berpakaian memang sinonim dengan wanita . Namun apa jadinya jika  lelaki ini mempunyai hobi berpakaian dan berubah menjadi wanita ? Inilah kisah unik beberapa lelaki yang ternyata mempunyai hobi mengubah dirinya menjadi wanita .

 Joel mempunyai hobi unik di mana dia sering memakai topeng getah untuk menjadi seorang wanita . Topeng getah tersebut lengkap mulai dari wajah hingga bentuk tubuh  .

Joel adalah seorang lelaki normal yang mempunyai kekasih bernama Mel . Dia hobi mengubah dirinya menjadi wanita kerana dengan begitu dia boleh menghiburkan dirinya sendiri . Menjadi wanita boleh membuat melepas stress saat dia melihat gambaran dirinya di depan cermin .




Kekasih Joel , Mel tidak keberatan dengan hal ini . Mel malah merasa  terhibur apabila Joel berubah menjadi Jessie , watak wanita dari Joel . Kini Joel sudah lebih terbuka kepada dunia luar tentang hobi uniknya ini . Ini semua berkat sokongan Mel , kekasihnya .

Lain halnya dengan Robert . Dia juga adalah seorang lelaki yang mempunyai hobi berubah menjadi wanita . Robert beberapa kali gagal dalam hubungan asmaranya sehingga dia meluahkan kekecewaannya dengan menjadi  wanita . Dia memberi nama  wanitanya iaitu Sherry .

Lelaki - lelaki ini  sering disebut ' Maskers ' , ' rubber dolls ' , ataupun ' vanilla people ' . Kebanyakan dari mereka sebenarnya adalah lelaki dengan orientasi seksual yang normal . Mereka melakukan ini hanya untuk suka-suka saja . Nah , apa pendapat anda tentang hobi unik ini . ?


..




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers