Wednesday 8 January 2014

Filled Under:

Wanita Ini Ketagihan Minum Dakwat .Video


Seorang perempuan yang berasal  dari Amerika Syarikat punya ketagihan aneh. Dia hobi minum pelbagai jenis dakwat. Dakwat Makerpen paling enak untuk dia.

Surat kabar the Daily Mail melaporkan,  Heather Beal, ibu dari dua anak mengatakan dia telah menghabiskan setidaknya tiga galon dakwat penmaker setelah dia sudah menjadi ketagih tiga tahun lalu. "Saat dakwat ini masuk ke kerongkonganmu rasanya sangat enak dan hangat. Seperti minum susu," ujar Beal.


Bahan kimia dalam cat membuat Beal  merasai terenak dan sempurna bagi dia. Perempuan 43 tahun itu meminum dakwat dengan menggunakan berus, sisanya diminum seperti biasa. Dia mengatakan dengan menggunakan berus jauh lebih enak daripada minum terus.


Tabiat aneh ini tiba-tiba muncul setelah ibu Beal meninggal. Hingga kini tak satu pun keluarganya tahu dia minum dakwat, terutama anak-anaknya.



Pakar kesihatan menyatakan ini mempunyai kesan seperti minum alkohol tetapi menambah kesan sampingan yang teruk menegak termasuk kerosakan kepada tisu badan dan menyebabkan tidak boleh berjalan , bercakap, dan berfikir.
 

Selain ia boleh membuat hidung anda berdarah berterusan dan otak boleh pecah . Apabila seseorang memulihkan semula kepadanya, bagaimana jika anak-anak mengikut jejak langkah beliau , Beal cuba menghapuskan tabiat ini.





Jom layan Video berikut ini:







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers