Monday 13 January 2014

Filled Under:

Wanita Paling Kacak dan Tampan Didunia.

 Ada banyak  androginy di dunia ini .  Kali ini zamrispon  ingin mengulas tentang lelaki yang cantiknya mengalahkan wanita . Ini dia , kali ini anda akan sukar percaya dengan mata anda sendiri .
Pada  zaman kini ada seorang wanita di muka bumi ini yang benar - benar kacak dan dia adalah Yachen Xing . Raut wajahnya  miripnya dengan lelaki , orang akan sukar mencari sisi feminin dari penampilannya .

 Yachen memang mempunyai wajah dan kulit yang bersih . Fotonya mulai  gempar apabila dimuat naik di Weibo . Kemunculannya terus menjadi perbahasan hangat sejak 2013 lalu .

Wanita ini berusia 23 tahun dan menuntut di Fujian Agriculture and Forestry University & Shool of The Arts . Ia mengambil jurusan bidang animasi . Yachen mempunyai perwatakan yang sesuai seperti pemuda yang beranjak dari remaja ke dewasa .



Tubuhnya tinggi , sekitar 173 cm dan masuk dalam pasukan bola keranjang wanita di kampusnya . Tak ada maklumat lebih lanjut mengenai isu transgender atau pembedahan plastik . Namun dari fakta yang diperolehi  , sepertinya Yachen Xing memang seorang wanita tulen . Hanya saja penampilannya memang sangat tomboy .







0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers