Monday 24 November 2014

Filled Under:

Menyeramkan! Wajah Wanita Ini Seperti Anak Patung Chuky.

 Anak patung  chuky merupakan anak patung  seram yang hadir dengan bentuk menyeramkan dengan ciri khasnya rambut berwarna merah panjang dan wajahnya yang dipenuhi bekas jahitan. Dan kini, boneka chuky tidak hanya berwujud seperti anak patung tetapi berwujud sebagai manusia. Seperti wajah wanita berasal dari Argentina yang wajahnya mirip seperti boneka chuky.

Tidak diduga  wajah menyeramkan yang dialami oleh wanita bernama Julia Avarez ini adalah perbuatan seorang yang iri dengan kecantikan wajahnya. Sehingga perbuatan  orang jahat itu wajah Julia kini menjadi menyeramkan seperti  boneka chuky yang penuh dengan jahitan dan kelihatan seram.

Dan setelah diketahui jika orang - orang jahat yang sanggup membuat wajah Julia menjadi menyeramkan itu adalah adik-beradiknya sendiri. Menurut laporan yang diperolehi jika saat Julia sedang berjalan, adik-beradik tersebut menghampiri Julia dan menyerangnya agar mirip seperti anak patung Chucky.



"Semua orang mengatakan kamu cantik. Kamu tidak akan kelihatan cantik setelah kami menghabiskan mu. Orang-orang akan memanggilmu Chucky ". Kata adik-beradik Julia saat mereka menyerang Julia.

Julia yang diserang oleh adik-beradiknya itu tanpa berperikemanusiaan. Namun, beruntungnya Julia berjaya diselamatkan oleh seorang pejalan kaki yang melalui disekitar jalan Julia diserang itu, pejalan kaki itu lalu membawa Julia kerum hospital.

Bersyukurnya jika Julia berjaya diselamatkan, namun luka di bahagian wajahnya begitu teruk hingga penuh jahitan seperti boneka chuky.

Pihak polis pun tidak diam diri, mereka pun bertindak untuk mencari adik-beradik itu agar mendapatkan hukuman yang setara dengan perbuatan sadisnya terhadap Julia Avarez.










0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers