Sunday 13 September 2015

Filled Under:

WhatsApp Boleh Digunakan di Jam Tangan Android

 WhatsApp merupakan salah satu aplikasi mesej segera yang paling digemari pengguna  kerana kemudahannya. Sepertinya WhatsApp  semakin digemari kerana aplikasi itu kini boleh digunakan di Android wear seperti jam tangan pintar. Namun, update WhatsApp untuk Android wear tidak boleh diakses melalui Google Play seperti biasanya. 

Pengguna jam tangan Android boleh memperoleh update dengan mengakses website WhatsApp untuk memuat turun versi update. Ciri yang disokong di versi Android Wear antara lain pemberitahuan dan preview mesej. Pengguna juga boleh menjawab mesej dengan suara atau memakai balasan yang sudah disesuaikan seperti "Yes", "No", "HaHa" dan "LOL". Update ini hanya serasi untuk OS Android versi 2 ke atas. Pengguna WhatsApp untuk Android Wear juga disyorkan untuk mempunyai akses internet unlimited.

 Setakat ini peranti wearable masih minim ciri. Dengan update ini tentu akan membuat pemilik LG G Watch atau Samsung Gear Live lebih ghairah. Selain itu, WhatsApp menegaskan bahawa update ini tidak menyokong untuk tablet.Jom saksikan video berikut ini:


 






0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers