Monday 2 May 2016

Filled Under:

Video. Inilah Lelaki Terminator, Ketika Dilanggar Kereta Dengan Kuat Terus Bangkit dan Lari.



Akibat kemalangan tersebut, banyak mangsa yang meninggal baik kerana dilanggar, kemalangan , sampai ada sesuatu di jalan tersebut.

Akan tetapi, salah satu video yang memperlihatkan bagaimana kerasnya jalanan di bandar ini boleh menjadi keunikan tersendiri bagi sesiapa yang melihatnya, kerana orang yang dilanggar kereta dengan sangat kuat, ia tidak alami luka apapun atau pun merasakan sakit sehingga banyak dari netizen yang mengatakan apabila lelaki yang dilanggar tersebut adalah jelmaan manusia separuh robot  Lelaki 'Terminator'.

Seperti salah satu komen pada video yang berkata, "Ternyata 'Terminator' itu saat ini memang nyata, sudah waktunya berkemas lalu ia terbang ke mars" kata seorang netizen

Video yang pertama kali viral di Youtube ini, memperlihatkan jika seorang lelaki yang tidak diketahui namanya akan tetapi disebutkan dari Rusia, tengah berlari tanpa disengajakan sebuah kereta warna hitam terus melanggarnya dengan sangat kuat. Terbukti, kaca depan kereta langsung pecah dan retak. Akan tetapi uniknya, Lelaki yang sedang melintas tersebut bangun dan langsung lari meninggalkan kereta.

Perkara terunik, lelaki yang dikenali sebagai Lelaki 'Terminator' tersebut walaupun dilanggar kereta dengan sangat kuat sehingga kaca kereta depan hancur, akan tetapi lelaki tersebut nampak tidak merasakan sakit malah terus berlari.Jom saksikan video berikut ini:








0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers