Monday 11 July 2016

Filled Under:

Punyai Wajah Cantik Sama Barbie, Wanita Ini Buat Orang Takut

Sebelum ini, seorang wanita di Brazil mengemparkan  kerana penampilannya. Wanita bernama Andressa Damiani ini mempunyai wajah yang sangat mirip anak patung Barbie.

Wajahnta yang sangat mirip dengan watak-watak fiksyen itu membuat banyak menduga dirinya telah melakukan pembedahan plastik. Termasuk badan kurusnya yang juga disebut sebagai akibat pemakanan yang sangat ketat. "Orang-orang tidak percaya apabila saya mengatakan tidak pernah melakukan pembedahan plastik," katanya seperti dikutip dari Dailymail. "Mereka berfikir aku membuat diriku kelaparan. Aku disebut pembohong, "tambahnya.




Bahkan, orang-orang yang bertemu Andressa kerap memanggilnya Elsa kerana wajahnya mirip dengan karakter Disney "Frozen" tersebut. Meskipun demikian, Andressa juga mengaku terkadang dirinya justru menakutkan orang-orang yang ditemuinya di jalanan.


Punyai Wajah Cantik Sama Barbie, Wanita Ini Buat  Orang
Takut "Aku kadang bertemu orang yang mengatakan mereka terganggu melihat muka saya dan mereka takut melihat saya berjalan. Mereka lari apabila melihat saya, "sambungnya. "Orang-orang fikir aku gila dan hanya peduli pada kecantikan, tetapi mereka tidak seharusnya takut," ujarnya.

Meskipun kelihatan seperti Barbie, Andressa mengaku tidak pernah memakai solek tebal di wajahnya dalam kehidupan sehari-harinya. Dia juga tidak melakukan diet khusus dan hanya bersenam dengan berjalan-jalan dengan anjing mereka.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers