Monday 11 July 2016

Filled Under:

3 Gambar, Kucing Setengah Ayam Gemparkan Media Sosial .


Kucing merupakan salah satu haiwan kesayangan orang untuk dijadikan peliharaan. Selain kerana wajahnya yang lucu, bulunya yang halus menjadi daya tarik tersendiri.

Baru-baru ini, orang ramai sempat digemparkan oleh gambar seekor kucing bertubuh "setengah ayam". Netter menyebutnya demikian kerana bulu bahagian bawah kucing tersebut dicukur habis.

Akibatnya, tubuh bahagian bawah yang hanya meninggalkan kulit kelihatan seperti ayam yang bulunya sudah dicukur. Kucing tersebut baru saja menjalani pembedahan yang memerlukan bulunya dicukur.



Sejak dimuat naik di media sosial, gambar tersebut terus menuai pelbagai reaksi dari netter. Banyak yang menyebutnya setengah ayam belanda, bahkan ada yang membandingkannya dengan foto Kate Winslet di filem "Titanic.




"Wajahnya kelihatan sangat lucu. Aku pasti sangat jahat jika aku katakan perut dan kakinya kelihatan seperti ayam belanda untuk thaksgiving," tulis salah satu netter. "Sekurang-kurangnya, ia masih boleh menimbulkan seperti Kate Winslet dengan keadaan seperti itu," tambah yang lain.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers