Friday, 2 September 2016

Filled Under:

Suntik Otot Kerana Sering Dibulu.



Seorang ahli bina badan berasal dari Portugal bernama Valdir telah menarik perhatian penonton sebuah stesen TV. Lelaki itu tampil dengan tubuhnya yang mempunyai otot kekar "berlebihan" dan aneh.

Dalam acara itu Valdir menceritakan bahawa dia memang sengaja memperbesar ototnya sedemikian rupa. Ini kerana dia pernah menjadi mangsa buli kerana tubuhnya dianggap terlalu kurus.



Banyak orang sudah menduga lelaki ini menyuntik bahan synthol dalam ototnya untuk membuatnya semakin besar. Meski tidak dilarang, bahan itu berisiko membuat pemakainya mengalami laim embolisme paru, kerosakan saraf, dan stroke.

"Dia mengatakan bahawa dia tidak mengesyorkan hal ini kepada siapa pun juga, tapi dia suka, itu sebabnya dia berbuat demikian," jelas sumber. "Dia ingin disuntik menggunakan steroid anabolik besar dan benar-benar ingin mendapatkan otot yang lebih besar, terutama di kaki."


Pembina badan selama ini banyak meninggal muda kerana penyakit yang berkaitan dengan ubat peningkatan jisim otot. Valdir sendiri kini sedang bersaing dalam pertandingan tubuh melampau, dan berhadapan dengan Dona Lavina, seorang wanita dengan kuku besar.







0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs