Friday 11 November 2016

Filled Under:

Baju Perkahwinan Bertema World of Warcraft Yang Sangat Awesome.


Banyak sekali tema perkahwinan dengan berbagai macam keunikan dan keindahan, tapi jarang sekali kita melihat pengantin berkahwin dengan tema World of Warcraft (WoW). Craig dan Zoe benar-benar komited untuk tema perkahwinan yang unik, kerana baru-baru ini mereka mempamerkan pakaian mereka di pesta pertunangan mereka di Taiwan.

Pasangan itu berpakaian seperti watak-watak fiksyen permainan video King Varien Wrynn dan Tyrande whisperwind (kostum oleh EMI Cosplay). Mereka juga akan mengenakan kostum World of Warcraft di tempat yang jauh lebih besar di depan teman-teman dan keluarga pada bulan Januari.


Banyak sekali tema pernikahan dengan berbagai macam keunikan dan keindahan, tapi jarang sekali kita melihat pengantin menikah dengan tema World of Warcraft (WoW). Craig dan Zoe benar-benar berkomitmen untuk tema pernikahan yang unik, karena baru-baru ini mereka memamerkan pakaian mereka di pesta pertunangan mereka di Taiwan. Pasangan itu berpakaian seperti karakter fiksi video game King Varien Wrynn dan Tyrande Whisperwind (kostum oleh EMI Cosplay). Mereka juga akan mengenakan kostum World of Warcraft di tempat yang jauh lebih besar di depan teman-teman dan keluarga pada bulan Januari.

Read more at http://uniqpost.com/99697/pasangan-cosplay-menikah-dengan-tema-world-warcraft/










0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers