Wednesday, 14 December 2016

Filled Under:

Nak Tampan Macam Brat Pitt Lelaki Ini Habiskan Duit 4 Juta.


Seorang lelaki kacak yang bekerja sebagai jurulatih kecergasan mengaku telah menghabiskan sekitar £ 100,000 bersamaan Rm437463.97 sepanjang hidup untuk memperbaiki prestasi beliau. Kini, lelaki bernama Matt Dunford itu mengaku lebih tampan dan cool berbanding pelakon Brad Pitt.

 Atas pengorbanan dan kerja kerasnya untuk memperbaiki penampilan, Matt Dunford menyebut dirinya 'Britain' s vainest man 'atau lelaki paling berlebihan (untuk kepentingan diri sendiri). Dunford mula melakukan rawatan sejak usia 19 tahun dan menghabiskan hampir Rm437463.97 hingga sekarang untuk mendapatkan hasil terbaik.

 Tapi ia mengaku bangga akan apa yang ia lakukan dan menyebut usahanya tidak sia-sia, kerana selama ini wanita tidak pernah menolak, hingga ia harus menentukan tarikh mana yang paling baik untuknya. "Saya seorang lelaki yang berlebihan di Britain dan saya bangga akan hal itu. Beberapa orang berfikir aku sombong dan aku banyak bergaduh dengan lelaki, tapi mereka hanya cemburu. Tidak ada yang salah dengan keinginan untuk kelihatan baik," kata dia.

 Sejumlah rawatan yang ia lakukan antara lain membentuk kening, membentuk bulu mata dan tans semburan, manikur, pedikur, waxing dan rawatan wajah. Dunford mengatakan bahagian tubuhnya yang paling baik adalah wajahnya. Berkat penampilannya, lelaki berusia 29 tahun tersebut mengaku sudah meniduri 50 wanita dan terlibat lebih dari 100 kali dating.











0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs