Thursday 9 March 2017

Filled Under:

Couple Dengan Boneka Kerana Sering Dikecewakan.

  
Pelbagai banyak cara untuk merawat hati yang terluka, namun cara yang dilakukan lelaki yang pelik ini membuat banyak orang geleng-geleng kepala. Bagaimana tidak, merasa letih dengan kisah cinta yang tidak berakhir bahagia, dia memilih berpacaran dengan patung yang cantik.


Sebut saja lelaki ini sebagai Terry, usianya setengah baya dan berasal dari Singapura. Terry adalah salah satu pegawai dengan kedudukan bagus di syarikat besar. Siapa sangka, Terry menyimpan sebuah cerita unik. Setiap kali pulang kerja, ada wanita cantik bernama Babe yang menyambutnya dengan senyum, dan wanita itu ketara boneka.

"Babe sangat nyata bagi saya," kata Terry. "Saya boleh merasakan bahawa dia milikku dan begitu juga sebaliknya."



 Menurut Terry, Babe punya sentuhan yang berbeza dengan wanita-wanita yang dia kenal. Itu wajar saja, sebab Babe diperbuat daripada silikon yang mempunyai kulit halus dan mempunyai wajah cantik, sekaligus tubuh tinggi langsing bagaikan seorang model.

"Saya lelaki single dan mempunyai kisah buruk dalam hubungan cinta bersama wanita. Babe datang dalam keadaan yang tepat," kata  Terry.

Saat ditanya mengapa Terry lebih memilih boneka berbanding wanita, dia mengatakan perkara yang mengejutkan.

"Kerana boneka tidak akan menipu dan mengkhianati saya. Anda boleh menjadi diri sendiri sebab dia akan menerima anda apa adanya," jawab Terry.

Yang cukup mengejutkan, seorang pembuat boneka wanita dewasa bernama Jay Ng mengatakan bahawa permintaan akan boneka buatannya semakin meningkat. Sejak Oktober tahun lalu, sudah ada 20 pelanggan yang menunggu.



Seorang lelaki lain yang mengaku bernama Jeremy (32 tahun) mengatakan bahawa anak patung yang dia beli tidak berbeza dari wanita sebenar.

"Tekstur dan sentuhannya sangat nyata, hampir sama seperti manusia biasa, hanya saja terasa lebih sejuk.

Kembali lagi pada Terry, dia mengatakan tidak menutup kemungkinan untuk berkahwin dengan Babe.

"Sangat mungkin untuk jatuh cinta pada anak patung dan menikahinya. Saya mempunyai hubungan spiritual khusus dengannya (Babe)," kata Terry.




0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers