Thursday, 27 April 2017

Filled Under:

Janggut Manusia Ini Dijadikan Pokok Krimas.



 Pada tahun lalu, Isaiah Webb alias Mr Incredibeard menjadi sensasi di internet kerana janggut kebanggaannya. Lelaki berusia 30 tahun tersebut memang gemar membuat bentuk benda dengan janggutnya.

Menjelang perayaan Krismas, Isaiah memaparkan ciptaan baru. Ia mengetepikan untuk menunjukkan karya pokok Krismas dari janggutnya. Selain itu, Isaiah juga membentuk janggutnya menjadi anak patung salji dengan tambahan aksesori topi dan reben  merah.

"Dalam semangat bercuti, aku memberikan korang reka bentuk terbaru," sahutnya. "Kadang-kadang korang hanya perlu percaya. #Incredibeard."



Tahun ini menandakan 16 tahun bagi lelaki berasal  dari San Francisco itu untuk tidak bercukur. Rupanya  isterinya juga menyedari populariti Isaiah berkat janggut tersebut dan meminta  suaminya untuk terus memanjangkannya.

"Isteriku adalah orang yang terus meminta saya memanjangkan janggut. Kini sudah sangat panjang," kata Isaiah. "Aku mungkin punya idea reka bentuk yang berbeza untuk membentuk janggutku, namun dia yang menata gaya dan segalanya. Dia yang menghidupkan seni janggut itu. Incredibeard bukan apa-apa tanpanya."




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs