Tuesday, 23 May 2017

Filled Under:

Katil Ini Bukan Untuk Manusia Tetapi Untuk Kucing.



Mempunyai haiwan peliharaan seperti kucing dan anjing memang menjadi hobi tersendiri bagi sebahagian besar orang. Para pecinta haiwan biasanya akan berusaha memanjakan peliharaannya dengan sepenuh kasih sayang.

Biasanya, mereka akan membawa haiwan peliharaannya ke salon, memberi makan makanan yang mewah, sehingga membuatkan rumah dan baju yang cantik. Pemilik haiwan kesayangan seolah-olah akan suka dengan produk yang satu ini.




Salah satu brand di Jepun yang bernama IKEA, baru saja melancarkan produk terbarunya berupa katil untuk kucing. Produk yang dinamakan katil boneka "duktig" ini pun dikatakan boleh semakin membuat selesa haiwan kesayangan kita.

Tilam tersebut sebenarnya kelihatan sama dengan tilam yang dipakai oleh manusia. Duktig dibuat daripada kayu-kayu yang direka menjadi  tempat tidur, sedangkan bahagian dalamnya dilengkapi dengan selimut empuk sebagai katil.




Tentu saja, yang membezakan adalah saiznya yang sengaja disesuaikan dengan saiz kucing. Uniknya, tidak hanya untuk kucing, katil itu rupanya juga boleh digunakan untuk anak patung.

Katil duktig ini pun seolah-olah menjadi barang yang wajib dimiliki para pecinta kucing.  Tilam tersebut dijual dengan harga 2300 Yen.




0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs