Sunday, 7 May 2017

Filled Under:

Raikan Hari Valentine Bersama Kerbau.


Pada tarikh 14 Februari yang lalu, sebahagian orang-orang merayakan hari kasih sayang, yang biasa di sebut valentine. Bagi orang-orang yang merayakan hari valentine bersama dengan pasangannya, tentu menjadi detik-detik yang sangat istimewa.

Pelbagai cara dilakukan, bermula dari makan malam istimewa, memberikan coklat sebagai tanda kasih sayang, memberikan seikat bunga dan atau menonton filem romantis berdua pasangan. Namun tentunya harus diketahui juga risikonya bagi pasangan.

Tetapi bagi model cantik ini yang  bernama Myleene Klass, merayakan valentine dengan pasangan atau kekasih bukan menjadi kemestian. Malah, ia merayakannya dengan cara yang unik, iaitu bersama kerbau di Nepal.


Rupanya, wanita yang sering menjadi model pakaian ini bukan tanpa sebab meraikan detik-detik istimewa tersebut. Ia berkeliling Nepal guna menjadi bahagian dalam projek menyelamatkan kanak-kanak.

Dalam akaun Instagramnya ia mencatat sebuah foto bersama dengan kerbau, sambil diberikan kata-kata: "Happy Valentines from #Nepal."

Dan Asia Selatan menjadi tujuannya, dan ia juga mencatat perjalanannya tersebut ke akaun Instagramnya.




Ia juga kelihatan 'akrab' bergambar dengan kerbau, kambing, dan penduduk asli Nepal yang sedang berladang. Ia kelihatan tidak kekok membantu penduduk tempatan, dan melakukan wawancara.

Di dalam foto-foto lain yang diunggahnya, ia juga memberikan keterangan sebagai berikut: "Dari rumah di Nepal. Bertemu orang-orang menakjubkan. Tidak sabar ingin berkongsi cerita ketika bersama mereka minggu depan."








0 comments:

Post a Comment

Followers

networkblogs