Tuesday 22 August 2017

Filled Under:

Kedai Makan Terletak Atas Pokok.



Ada banyak perkara yang unik yang akan anda temui saat melancong ke Jepun. Di Bandar Okinawa misalnya, ada Gajumaru Treehouse Diner yang sangat terkenal. Inilah restoran yang terletak di pohon dengan ketinggian 20 meter. 


Makan tengah hari di atas perahu, itu sudah biasa. Yang unik, adalah anda menghabiskan makan tengah hari di atas sebuah pohon raksasa. Dari meja makan, terdapat pemandangan bandar yang cantik dari atas ketinggian pulahan meter. Inilah restoran di atas pokok, Gajumaru Treehouse Diner.


Gajumaru Treehouse Diner adalah sebuah restoran yang terletak di atas pohon besar. Lokasinya terletak di tengah Kota Okinawa, Jepun.


Gajumaru Treehouse Diner dibina di ketinggian 20 meter di atas tanah. Hal ini membuat ia kelihatan seperti rumah pohon raksasa yang bersarang antara cabang-cabang besar.


Gajumaru Treehouse Diner menawarkan pengalaman unik menyatap makanan yaitu menghadap ke bandar dan melihat indahnya Pelabuhan Naha. Pemandangan indah dari tingkap restoran yang lebar serta balkoni yang lapang terlihat nyata dan mempersonakan.









0 comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

Followers